Forum JRK's RPGs

Encyklopedia galaktyczna gier cRPG

W co właśnie gramy? v2

Strona: « < ... 80 81 82 83 84 85 >

Autor Post
Użytkownik
Dołączył: Cze 2012
Posty: 103
Urocze imię ;)
_______________
Take a good hard look at the mother fucking blimp!
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Pudelkowa drozyzna niesamowita (180 zl!), w srodku bida az trzeszczy, ale tradycja rzecz swieta, trzeba bylo pracownikom empiku napedzic stresu pytaniem o Wowa w dniu premiery. Tym razem, inaczej niz poprzednim, nie musieli szukac na zapleczu przez 10 minut, mieli juz w (aczkolwiek nieotwartym) pudle za lada. Kupowanie samego kodu online zaoszczedziloby mi pewnie z 50 zl, no ale trudno. Padlina wbila levelik i dostala nowy pasek. I taki jest plan - codziennie jedna nowa widoczna zmiana czastki garderoby. Poczatki beda latwe i bedzie kupa czasu na levelowanie glownej postaci ze strony alliance w nowych krainach :).
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
W Wowie w koncu do nowych krain nie dotarlem, za duzo ludu, gra zbyt mocno przycina, laguje i takie tam. Polazlem dla testu do starych zon i tam problemu nie bylo. No nic to, nadgonilem troche zaleglosci przynajmniej. Padlina pograla jakies 30 sekund i dostala nowy plaszczyk :D.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Padlina wbila levelik 3 i wymienila laske na scyzoryk. Kolejna dobrze spedzona minuta w Wowie :). Ale powoli bede sie rozkrecal. Oby!
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Jednak nie, znow tylko 3 minutki i nowy level i nowe rekawiczki - itemlevel skoczyl z 1 na 2 - jeeej. Postac glowna wbila juz 25% do nastepnego levelu, ale zrobilem stop, bo chce jeszcze porajdowac w starych zonach, a jak tylko wbije level 111, wylece z raid findera. Zreszta, pewnie pierwszy rajd mi to wbije, wiec to i tak na dlugo nie wystarczy...
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Kolejny level up i nowe szaty, ciut gorsze wizualnie niz poprzednie. Tomb Raider - ukonczone -fajne, teraz jeszcze troche pobawie sie znajdzkami, moze zobacze 1 albo 2 dlc i czas sie zastanowic, co nastepne w singlu. Wracac do konczenia FF13? Mass Effect Andromeda? Jakas drobnica? Hmm
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Szalenstwo. Padlinie wpadly 2 levele (czyli jest na 7ym) i po dluzszej deliberacji zamienilem nozyk na laske.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Podwojny level up - i zwyklego levelu (juz 8.) i item levelu (juz 3.) - nowy zielony plaszczyk.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Level up (9) i zmiana kolorku butkow.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Tym razem musialem posiedziec dluzej nim wpadlo cos nowego (kubraczek wiecej odslaniajacy niz poprzednio, wiec jest postep!), a przy okazji wbilem 2 levele - czyli Padlina juz na lvl 11. Moja mapka odkryc w UWO tez juz zaczyna wygladac imponujaco, gdyz wlasnie stuknelo ich 800. Zostalo jeszcze 2100 do wyquestowania.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Zamienil stryjek siekierke na kijek. Aczkolwiek w tym przypadku kijek dwureczny na kijek jednoreczny. Lvl 11/4 (-/+1).
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Lvl 12/4 (+1/-). Zmiana koloru butkow. Tlumy szaleja, na gieldzie rekordowe skoki.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Lvl 13/4 (+1/-) nowe gustowne zielone rekawiczki.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Lvl 13/5 (-/+1) - nowe naramienniki.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3146
Lvl 14/5 (+1/-). Nowy zielony pasek do moich nowych zielonych rekawiczek. W przyplywie nostalgii kupilem tez miesiac abonamentu w DDO, wiec zobacze sobie, jakie nowe przygody zostaly dodane w miedzyczasie, caly czas tez pykam po jednym serduszku dziennie w GW2 (aczkolwiek mialem jakies 5 tygodni przerwy w wakacje, wiec jestem jakies 40 do tylu, zajmie mi wiec ukonczenie tego troche dluzej niz planowalem).
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika

Strona: « < ... 80 81 82 83 84 85 >

Forum JRK's RPGs działa pod kontrolą UseBB 1