Forum JRK's RPGs

Encyklopedia galaktyczna gier cRPG

Genowefa ratuje wszechświat

Strona: 1 2 >

Autor Post
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Ponieważ dwa rozgrzebane i mniej lub bardziej porzucone wątki to za mało, czas na kolejne przygody Genowefy. Tym razem - w kosmosie! A konkretnie w Star Trek Online. Zobaczymy czy zapału i sił wystarczy, jak w przypadku DDO na cały rok grania :D. Tym razem nie nakładam sobie ograniczeń - nie ma akcji 'jedna misja dziennie' (choć dałoby się, też jest dobry system questów, które trwają po godzince/dwie maksymalnie).

Rok 2409. W galaktyce kończy się względny okres spokoju. Romulanie, po stracie rodzimej planety (wybuch supernowej) wypowiadają wojnę reszcie wszechświata, Klingonie wychodzą z Federacji i też rozpoczynają walki na wszystkich frontach. W całym tym zamieszaniu Cadet JRK (customowa rasa kosmitów typu Genowefa) kończy Starfleet Academy i jako pierwszy oficer rusza w swój dziewiczy rejs. Szybko napotykają na kłopoty - agresywnych Klingonów, którzy porywają i mordują kapitana. Genowefa przejmuje dowodzenie, odpiera atak Klingonów na statek, a następnie po bitwie kosmicznej pokonuje agresorów. I gdy wszystko wydaje się uspokajać, nadlatują Borgowie - rozpoczynają inwazję. Ich pierwszą falę udaje się powstrzymać, ale główna fala uderzeniowa rusza na ludzką kolonię Vega. Genowefa musi dotrzeć tam przed nimi z ostrzeżeniem, zanim zasymilują całą planetę.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
« Ostatnia zmiana: JRK, 14 kwi 2017, 19:29. »
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Prolog cz. 3

Genowefa dotarła do systemu Vega dosłownie kilka minut przed siłami Borgów. Po kilku potyczkach z agresorami i uratowaniu kilku pasażerskich statków, czas było udać się na powierzchnię. Siły Borgów rozpoczęły asymilację planety, trzeba było pomóc z ewakuacją pozostałej przy życiu garstki kolonistów, walcząc z dronami i zasymilowanymi mieszkańcami. Po uratowaniu kogo się dało, Genowera stoczyła jeszcze kilka potyczek na orbicie. Niestety, przybyły główne siły inwazyjne - kilkanaście Cube-shipów. Genowefa gotowała się na bohaterską śmierć, gdy w końcu przybyła odsiecz ze Starfleet. Cube została zniszczona, ale pozostałe dokonały dzieła zagłady - Vega była stracona, trzeba było wycofać się na Ziemię.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 1) Stranded in Space

Po ekscytujących wydarzeniach z pierwszego rejsu, Genowefa dostaje promocję na Lieutanta i permanentne dowództwo nad statkiem. Jej pierwsza samodzielna misja to w porównaniu z poprzednimi wydarzeniami bułka z masłem - otrzymuje wezwanie o pomoc od statku handlowego. Okazuje się, że ten został zaatakowany przez łowców niewolników z Oriona. Po rozpędzeniu wrażych statków i pokonaniu ich sił abordażowych, Genowefa musi jeszcze pokonać korwetę z Oriona. Nic wymagającego większego wysiłku.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 2) Diplomatic Orders

Prosta z pozoru misja eskortowa zamienia się w sytuację, która będzie miała wpływ na przyszłość Federacji. Genowefa wysłana zostaje na Vulcan, by przetransportować ambasadora na święta planetę P'Jem. Ambasador jest nieco dziwny jak na Vulcanina, okazuje emocje, irracjonalne zachowania. Wkrótce prawda wychodzi na jaw - jest zmiennokształtnym z rasy Undine, która rozpoczęła tajną inwazję - dokonując wymiany kluczowych postaci polityki wszystkich walczących stron. Stoja też zapewne za obecną wojną z Klingonami - także tym razem nie obędzie się bez walk z tymi wojownikami - i to zarówno w kosmosie, jak i na planecie.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 3) Hide and Seek

Po ostatniej misji stało się jasne, że o Undine najwięcej wiedzą Klingoni. Trop wiedzie do mało odwiedzanej mgławicy, gdzie prawdopodobnie znajduje się ich szpiegowska instalacja. Przeprawa przez mgławicę była ciężka, po drodze Genowefa natknęła się również na nielegalną operację górniczą Gornów, z którymi trzeba było walczyć, w końcu jednak odnalazła ukrytą siedzibę nasłuchową Klingonów i po bitwie w kosmosie i na powierzchni asteroidy przechwyciła zawartość ich komputerów.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 4) Stop the Signal

Dane pozyskane w poprzedniej misji wyjawiły, że Klingoni posiadają jeszcze jedną bazę szpiegowską - Genowefa została wysłana z misją wysadzenia jej w powietrze. Nie obyło się oczywiście bez licznych walk z siłami Klingonów, starcie na powierzchni bazy ujawniły też kolejnych infiltratorów Undine w szeregach Imperium. Ostatnia bitwa kosmiczna w przestrzeni nad bazą była o tyle ciekawa, że Genowefa zmuszona była skorzystać z pomocy Klingonów i dopiero wspólnymi siłami udało się zestrzelić fregatę Undine. Po bitwie Klingoni mimo liczebnej przewagi, pozwolili Genowefie odlecieć w całości.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 5) Researcher Rescue

Genowefa rusza na ratunek ekspedycji archeologicznej. Okazuje się, że ta została zaatakowana przez siły Gornów, które mimo że z planety zostały wyparte przed tysiącami lat, wciąż uważają ją za swoją. Bitwy z Gornami toczone są nad dwoma planetami układu, w bazie archeologicznej i na zielonej planecie. Koniec końców okazuje się, że Gornowie trochę racji mają, bo archeologowie odnajdują ślady zaawansowanej jaszczurzej rasy sprzed milenium.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 6) The Kuvah'Magh

Starożytna klingońska przepowiednia mówi o zbawcy który pewnego dnia powiedzie Imperium ku lepszemu jutro. Wielu wierzy, że owym przepowiedzianym zbawcą jest pół człowiek, pół klingonka, służąca w Gwiezdnej Flocie Miral Paris (znana z ST: Voyagera). Z tej okazji zostaje wysłana jako uczestnik delegacji na pokojowe rozmowy z Klingonami. Niestety, nie wszyscy w Imperium pragną pokoju i rozmowy zostają przerwane atakiem - Genowefa musi odeprzeć napastników na ziemi i w kosmosie, a na dodatek rozbroić rozłożone na planecie ładunki wybuchowe. Poznaje też imię swojego przeciwnika w Imperium: B'Vat.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 7) Treasure Trading Station

Starfleet dostaje cynk, że jedna z oriońskich sojuszniczek B'Vata gotowa jest zdradzić go - Genowefa zostaje wysłana z misją przejęcia informatora. Trop prowadzi do pewnej stacji kosmicznej, będącej niewątpliwie rajem przemytników i piratów. I faktycznie, już przed dokowaniem Genowefa zmuszona jest stoczyć kilka potyczek ze szmuglerami. Na pokładzie stacji jej właściciel nie chce współpracować, mięknie dopiero po gruntownej inspekcji klubu nocnego i wytknięciu mu szeregu rażących (i kosztownych) niedociągnięć regulaminowych. W jego obronie stają co prawda klienci, ale szybko zostają spacyfikowani. Właściciel przyznaje, że został przekupiony przez Klingonów, którzy ukrywają się w innej części stacji. Orionka zostaje uwolniona, Klingoni pobici - i to na stacji i na jej orbicie.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 8.) Secret Orders

Informacje uzyskane od Orionki zaprowadziły Genowefe (która przy okazji za dotychczasowe zasługi dostała awans na Lieutenant Commander i nowy, lepszy statek) do kolejnej mgławicy - pełnej niebezpiecznych gazów (które jednakże można było wykorzystywać jako broń, strzelając do nich i wysadzając razem z wrogiem - manewr znany wszystkim kadetom jako Riker maneuver. W jej wnętrzu udało się znaleźć tajną bazę badawczą Klingonów. Niestety, z porwanych 20 naukowców udało się ocalić tylko dwójkę - Ci opowiedzieli o badaniach B'Vata nad nowym uzbrojeniem (prototypy i dane komputerowe zostały następnie przez Genowefę zniszczone) oraz o tajemniczym artefakcie, który szalony Klingon chce użyć w wojnie. Jego plan zakłada zadanie Federacji zniszczeń tak wielkich, by z zemsty toczyła wojnę z Klingonami przez wiele lat (a tylko w wojnie Imperium Klingonów widzi lekarstwo na wewnętrzne problemy).
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 9) Task Force Hippocrates

Genowefa przydzielona zostaje do ochrony statku medycznego - jak się okazuje bardzo słusznie, bo ten szybko zostaje zaatakowany przez połączone siły Gornów i Klingonów. Statek odtransportowany zostaje do ośrodka badawczo - leczniczego, który jak się okazuje też został zaatakowany przez wroga - prowadzone tam były nie do końca legalne w Federacji badania genetyczne, które Klingoni koniecznie chcieli dostać w swoje łapska - prawdopodobnie w celu podpakowania rasowego Gornów. Genowefie udaje się uratować personel i pacjentów, ale dane zostają skradzione.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 10) Skirmish

Genowefa trafia do systemu, w ktorym zastaje walczace ze soba floty Klingonow i zbuntowanych Cardassian (True Way). Po pokonaniu obu zwasnionych stron, beamuje sie na poklad Cardassianskiego dowodcy, gdzie zastaje... duchy. A przynajmniej tak to poczatkowo wyglada, w toku abordazu okazuje sie, ze na pokladzie znajduja sie przybysze z innego wymiaru - Devidianie, faktycznie poniekad duchy, jako ze normalnie nie sa widoczni ani nie maja mozliwosci interakcji z 'normalnym' wszechswiatem. Musiala nastapic jakas anomalia czasoprzestrzenna, wstepne tropy prowadza do komety akurat przelatujacej przez sektor.

Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 11) Spin the Wheel

Problem wojny z Klingonami trzeba bylo chwilowo odlozyc na bok i zajac sie sprawa 'duchow' z rownoleglego wszechswiata. Wyprawa na stacje rozrywkowa w poblizu przelatujacej komety dowiodla, ze Devidianie faktycznie przebywaja w sektorze i zywia sie energia istot zyjacych (ze skutkiem smiertelnym dla owych istot). Wyprawa na stacje badawcza zakonczyla sie pozyskaniem prototypowej broni, ktora w teorii dzialala na duchy. Zaloga Genowefy byla wiec mniej wiecej gotowa, by stawic im czola.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 12 What Lies Beneath

Uzbrojona w eksperymentalna strzelbe zaloga Genowefy wrocila na stacje rozrywkowa i zstapila w czelusci jej podpokladow. Tam stawila czola swym lekom, gdyz miejsce okazalo sie jak z koszmarow - spowite w ciemnosciach, oswietlone jedynie swiatlami przenosnych latarek, z pojawiajacymi sie znikad duchami oraz dodatkowo nieznanym wrogiem, ktory ostatecznie okazal sie oszalalym hologramem naprawczym (z jak najbardziej realna mozliwoscia mordowania pracownikow stacji). Na koncu, w samym gniezdzie Devidian znaleziony zostal... portal do przeszlosci. Jak sie okazalo, przybysze mieli dostep do technologii podrozy w czasie - i zywili sie rowniez mieszkancami galaktyki sprzed kilkuset lat.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Klingon War 13 Everything Old is New

Nie bylo wyjscia - jedyna szansa na pokonanie Devidian byla podroz w przeszlosc. Majac na uwadze zagrozenia wynikajace z takiej wyprawy, zaloga Genowefy wybrala jedynie trojke podroznikow na ta misje - ich zadaniem bylo powstrzymanie duchow, przy jak najmniejszej ingerencji w przeszlosc. W przeszlosci stacja kosmiczna znajdowala sie w rekach Federacji. Dziwnie bylo zwiedzac korytarze, ktore znalo sie w terazniejszosci, tym razem pelne nowego sprzetu i ludzi w strojach sprzed kilkuset lat. Unikajac starc z oddzialami ochrony (bron na wszelki wypadek nastawiona byla na 'stun', ale udalo sie obejsc bez jednej strzelaniny), podroznicy w czasie przedarli sie przez strzezona baze i zdobyli czesci potrzebne do zamkniecia portalu. Spotkali rowniez wazna historyczna postac - dokrota "Bones"a i pomogli mu wyleczyc jego pacjentow z choroby spowodowanej przez duchy. Niestety, okazalo sie, ze jedynym sposobem powstrzymania Devidian jest zniszczenie komety, a bez statku w przeszlosci bylo to niewykonalne.
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
Obraz wysłany przez użytkownika
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika

Strona: 1 2 >

Forum JRK's RPGs działa pod kontrolą UseBB 1