Forum JRK's RPGs

Encyklopedia galaktyczna gier cRPG

Darmowe granie

Strona: « < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > »

Autor Post
Użytkownik
Dołączył: Lip 2008
Posty: 532
Skąd: Koszalin
100 Rogues na iPhona http://www.indiegames.com/blog/2011/01/100_rogues_free_on_iphone_toda.html
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
http://champions-online.com/f2p
Champions Online - wczoraj ruszyło w systemie f2p. Póki co mam jakieś dzikie problemy ze ściągnięciem klienta - co kilka procent ussania resetuje mi kompa. Testowanie będę więc musiał odłożyć na kiedy indziej, może mają zapchane serwery przez tyle ściągających osób albo co...

Cytat
Play Everything – With the exception of special Adventure Packs, all the gameplay content in Champions Online: Free for All is available to every player. Once a player enters a location within the MMO game world, nothing is off-limits!
Unlimited Play Time – Play as much as you like, as long as you like, at absolutely no cost. No subscription or credit card required.
Your Own Hero, Your Own Story – Become a hero, encounter your Nemesis and advance to maximum level at no cost.
Play Your Way – Utilize the optional web-based and in-game C-Store to purchase gameplay upgrades or additional premium content.
Użytkownik
Dołączył: Maj 2008
Posty: 27
Skąd: Tarnobrzeg
JRK napisał(a)
http://champions-online.com/f2p
Champions Online - wczoraj ruszyło w systemie f2p. Póki co mam jakieś dzikie problemy ze ściągnięciem klienta - co kilka procent ussania resetuje mi kompa. Testowanie będę więc musiał odłożyć na kiedy indziej, może mają zapchane serwery przez tyle ściągających osób albo co...


Zawsze mozna sciagnac szybciej z fileplanet
http://www.fileplanet.com/218392/download/Champions-Online-Free-To-Play-Client

Ale z tego co czytalem to ponoc nieda sie grac przez niezle lagi a sciagniecie update zajmuje wiecej czasu niz klienta 3GB
_______________
"May Gala protect You on Your travels and may Bala never meet You before Your time"
Handlarz organów
Dołączył: Maj 2008
Posty: 1379
plus ograniczenia dla grających za free są koszmarne
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Użytkownik
Dołączył: Lip 2008
Posty: 532
Skąd: Koszalin
Demon Hunter na iphone.
http://itunes.apple.com/jp/app/demon-hunter-full-version/id414422701?mt=8&ign-mpt=uo%3D4
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Użytkownik
Dołączył: Kwi 2010
Posty: 100
Jak ktoś zna japoński i chce zagrać w stare gry od Alice Soft (m.in. Rance) to tu znajduje się pokaźny zbiór gier tej firmy do pobrania za free: http://retropc.net/alice/
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
9 marca kolejny MMORPG dołączy do grona prawie-że-darmowych - a mianowicie Ryzom
http://forums.ryzom.com/showthread.php?t=35224
ograniczenia dla darmowych graczy to max. 125 level w skillach (na forum oficjalnym gry stali gracze twierdzą, że to bardzo wysoko) i jakieś ograniczenia miejsca w plecaku, poza tym innych brak. Nawet jeśli skille osiągną max. poziom, można spokojnie grać dalej, żadne lokacje nie są zablokowane, nie ma też ograniczeń czasowych. Chyba się skuszę coby chociaż zobaczyć jak toto wygląda...

8 marca z kolei drugi darmowy dodatek do darmowego Uncharted Waters Online wchodzi w życie - Angkor Update:
http://global.netmarble.com/uwo/main.asp
Odblokowana zostanie tym samym Azja Południowo-Wschodnia, południowy Pacyfik i Oceania; wprowadzony zostanie też nowy tryb pvp - bitwy morskie między państwami o szlaki handlowe - jeden tydzień w każdym miesiącu kalendarzowym, a potem przez 3 tygodnie dane państwo będzie je kontrolowało. Będzie też można ruszyć w końcu śladem Magellana i spróbować opłynąć kulę ziemską (i będzie na to quest!!). Dobra wiadomość jest taka, że w Japonii, gdzie gra została wydana już kilka lat temu ukazały się chyba w sumie 4 expansion packi (potem doszła Japonia i zapomniałem co), więc za kilka miesięcy i u nas pewnie je dodadzą :).
« Ostatnia zmiana: JRK, 08 mar 2011, 1:26. »
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Kolejny darmowy MMORPG właśnie startuje: Forsaken World
http://fw.perfectworld.com/
od twórców Perfect World. Oficjalny start znaczy dopiero za tydzień albo 2, a to co właśnie ruszyło to open beta, ale autorzy informują, że za te 2 tygodnie nie będzie czyszczenia serwerów, więc postaci dziś utworzone zostaną już na stałe.
Użytkownik
Dołączył: Lip 2008
Posty: 494
No patrzcie... to kto teraz na ochotnika testuje? Forsaken World to gra PWE, a to mi wystarczy, żeby podchodzić do niej ze sporą dawką nieufności. PWE są szeroko znani z wysysania z graczy kasy na wszystkie możliwe sposoby, bez oglądania się przy tym na balans czy długofalową ekonomię serwera.
(*Co rzekłszy poszła ściągać FW, bo do gier PWE i Frogstera ma niewyjaśnioną słabość mimo ich oczywistych wad*).
« Ostatnia zmiana: Lotheneil, 12 mar 2011, 13:33. »
Ojciec nieprowadzący
Dołączył: Maj 2008
Posty: 3566
Pograłem trochę w ten Forsaken World i nie jest źle. Postaci ładne, sloty na customizację wyglądu są, wszystko wydaje się dopracowane - przyjazny interface, doskonały logbook (z możliwością planowania zajęć na dany dzień, wspisujesz ile będziesz chciał godzin grać i gra sama sugeruje, co masz robić), cała masa eventów w grze, autobiegania do questodawcy lub źródła questu, ale tym co mnie najbardziej urzekło to zbierania kolekcji - na wzór EQ2 i Rifta. Być może kiedyś zabiorę się za to na poważniej, ale póki co i tak mam w co grać.

Jest za to kolejna premiera - a w zasadzie open beta, również z obietnicą nie wymazywania postaci po oficjalnym starcie. Zwie się toto Kabod Online http://www.kabodonline.net/, a jej hasłem przetargowym jest "adult themes" i "dozwolone od lat 18". Ale ogólne pierwsze wrażenia z gry nie są aż tak różowe - raz że brzydkie, postaci zacinają się na elementach otoczenia, biegają jakoś koślawo, tylko 3 postaci do wyboru - słowem żal i zgrzytanie zębów. I nawet gołe piersi nie pomogą (o ile są, bo jakoś na obrazkach nie widziałem).
Użytkownik
Dołączył: Sty 2009
Posty: 371
Też "testowałem" Kabold Online I jest po prostu biednie (swego czasu zrobiono dużo szumu -> rozpadające się zbroje etc.) Pograłem chwilkę i lagi niesamowite, postacie wyglądają OK, ale cała reszta jest brzydka (przy okazji postacie w ramach klasy są bardzo biednie customalizowane (nie da się nawet fryzurki wybrać)). Złapawszy haczyk postanowiłem bohaterce wywinąć fiksa i zobaczyć niszczenie zbroji...
Opracowałem specjalny algorytm niszczenia zbroi i jazda około 75% durablity widzę że zbroja uległa uszkodzeniu, ok robimy dalej (czego to człowiek nie robi by zobaczyć płaskich cycków) durablity 50% i nic (dobra żeby coś więcej odsłonić wymagają pewnie "więcej pracy"... durablity 25% i dalej nic (ok 10% to taki krytyczny punk)... 10% niet (ok, ale jak się całkowicie zniszczy to chyba już coś pokażą)... 0% nic, potwory zaczęły mnie okładać wyraźnie mocniej, ale zbroja wygląda tak samo jak przy 75%, zdejmuję i nie mogę założyć z powrotem całkowicie zniszczonego przedmiotu i jestem niepocieszony (tym bardziej, że chyba w czasie closed bety dało się całkowicie zniszczyć zbroję)... Jako że nie chce mi się szukać (ale najpierw levelować w stylu idź, zabij) potworków "rozbieranych" które dopiero pojawią się w kolejnym zonie (gdzie już będzie pewnie czekała cała zgraja PK) dałem sobie spokój zniechęcony.
Właściwie totalna strata czasu... Ale czego można spodziewać się po grze, która ma przyciągnąć do siebie graczy "golizną" i nie oferując nic więcej...
Użytkownik
Dołączył: Lip 2008
Posty: 494
Też chwilkę pograłam w FW. Pierwsze wrażenie po wydostaniu się z lokacji startowej i dotarciu do głównego miasta - za co się tu najpierw zabrać? Do wyboru instancje (z systemem automatycznego doboru drużyny jak w WoW), eventy (jeszcze dobrze nie ogarnęłam), normalne misje, tona misji dziennych (przynieś-wynieś-pozamiataj), craft, do tego wspomniane już achievementy i kolekcje... Jest co robić.

Zobaczymy tylko, jak rozwinie się ekonomia, bo na razie w AH wiatr hula, a i system podwójnej waluty sprawy nie ułatwia (są dwie - soul coins i złoto, te pierwsze dostaje się za misje i sprzedaż gratów do NPC, można wydać tylko na siebie - sklepy, naprawy, zakup umiejętności; złotem handluje się na AH, a zdobywa w jednej z instancji (jedna wizyta co dwa dni) i to właśnie nim handluje się na AH i wymienia na listki - walutę item shopu).

Ciekawy jest też system er. Na razie mamy pierwszą, Erę Chaosu. Modlitwa do bogów (możliwa co godzinę w każdym miejscu, daje buffy, czasem expa i przedmioty) powoduje progres - jak się ludzie wymodlą, to wejdzie następna - z nowinkami w postaci znaków zodiaku i ich wpływu na gracza (co godzina trzy znaki będą w jakiś sposób uprzywilejowane).

Niech teraz tylko PWE nie schrzani tak dla odmiany ekonomii serwera próbując wydoić graczy... przekonamy się.
Użytkownik
Dołączył: Lip 2008
Posty: 532
Skąd: Koszalin
Wild Frontier na iPhone- TU.
_______________
Obraz wysłany przez użytkownika
Użytkownik
Dołączył: Sty 2009
Posty: 371
Spróbowałem ostatnio zalogować się do mojego starego konta RoM...
Najpierw kazano mi zaktualizować hasła, każde musi być inne i 8 znaków i małe literki i duże literki i do tego cyferki. Później loguje się do gry a tam dawno nie obadywane dodatkowe hasełka.
Co to K|_|R\/\/4 ma być Pierdyliard haseł... Mocno mnie to zirytowało i nie wiem czy chce mi się to dalej przypominać....
Użytkownik
Dołączył: Lip 2008
Posty: 494
Oj tak, Żabcie ostatnio zrobiły taki numer w celu "poprawy bezpieczeństwa". Pomysł z gatunku idiotycznych. Jeśli sobie nie przypomnisz - to tylko support. A ci nie spieszą się nadmiernie.

Strona: « < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > »

Forum JRK's RPGs działa pod kontrolą UseBB 1